Varför är min blogg finare i min dator där hemma?

Här på jobbet ser den ut som ren skit, färgerna är heeeelt crazy och det är vitt runt om här och där..! Jag ogillar!!

Hur ser den ut för er som läser min blogg? Kommentera gärna så jag vet!


Speak up!
Sandra

Bloggen ser bra ut, inte alls plottrig som andra bloggar kan va.

God Jul =)

2011-12-21 @ 08:36:16
Terése

Har också det där problemet. Skitdrygt är det och verkar ofta grunda sig i att alla inte har vettiga skärminställningar eller/och webläsarinställningar.



Din sida ser proper ut på min dator. Ingenting som inte ser ut som jag tror att det borde; Svart bakgrund, ljuslila, mörkare lila och svart i själva bloggen. Centrerad och inget vitt här och där så långt ögat kan nå.

Hoppas det gjorde dig lite lugnare.



MVH / Terése

2011-12-23 @ 08:32:39
URL: http://bouvierbaby.blogg.se/
Mervi

Skönt att veta! Jag blev helt förskräckt på jobbet när jag såg hur min blogg såg ut där! Haha!

Tack för era svar!



God Jul!

2011-12-23 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0