Finaste Maha!

Det finns få människor av samma kaliber som Maha. Hon är så äkta och snäll och glad, alltid glad! Tänk om fler människor i världen kunde vara som hon är.. :) Nu undrar ni säkert varför detta plötsliga utspel om en kvinna som heter Maha? Hon var förbi för en stund sedan och hämtade sin mirakelhandkräm hos mig och vi hann prata en stund innan hon skulle iväg och jobba.. Vi arbetade ihop på glas innan avdelningen bommade igen och jag har ingenting annat än goda minnen från henne. Det spelade ingen roll hur dålig dag man hade, det räckte med att prata med henne så var molnen borta.. Idag arbetar hon på en annan avdelning och det är bara skit, tydligen. Personalen är gravallvarlig, skrattar aldrig, dom tittar snett på Maha när hon skrattar och är glad, dom hälsar inte ens på morgonen och så vidare. Typiska kärringar som har arbetat på ett och samma ställe alldeles för länge, bittertanter! Hon förtjänar inte den behandlingen. Robin blev superglad också, han fick en chokladask av Maha! Han älskar choklad! :)

Idag är sista vabdagen för mig. Imorgon skall Robin till dagis och jag ska arbeta igen.. Två arbetsdagar och sedan är det helg igen! Tiden går fort och det är ju förvisso bra, fem veckor har snart gått på detta år! I helgen ska jag nog inhandla en crosstrainer, jag orkar inte hålla på att försöka planera in tider för att ta sig till ett gym eller kunna gå ut och springa. Det kommer liksom aldrig bli av då.. Varannan vecka har jag barnen och då är det svårt att bara ge sig ut och springa, någon måste ju se efter barnen och det är inte alltid John heller har tid. Så, en crosstrainer skall det bli. Efter tre års funderande.. *haha* Bara att ställa sig på den och köra när man känner för det!



Speak up!
Mia

ÅÅhh jag e ju så sugen med på att köpa!!DU får uppdatera sen och ge betyg=)!!!!Kramar/Mia

2011-02-10 @ 11:32:06
URL: http://miahh.blogg.se/
Mervi

Absolut! Än så länge känns det mycket bra! tummen upp

2011-02-11 @ 08:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0