Sanning nummer 18. Min favoritfödelsedag!

Här kommer vi till något som klyver mig. Vilken födelsedag är min favorit? Jag har inte haft många födelsedagar som varit "bra". En av dom få födelsedagarna som var bra är när jag fyllde 25 år, i några timmar iallafall.. Från 19.30 till 23.00 då mamma ringde hem mig för att hon inte orkade vara barnvakt längre. Barnen sov. (!) Men den kvällen var helt ok ändå. Och sedan tänker jag på förra årets födelsedag, min fina och goa John var det som förgyllde min 28-årsdag! Och två födelsedagar till ära har jag hoppat bungyjump, ena hoppet några dagar innan och andra fem dagar efter..

Jo.


Speak up!
Johanna

Skoj att jag varit med på båda favoriterna :)

2011-02-10 @ 16:07:15
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Mervi

Of course! :)

2011-02-11 @ 08:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0