Ta bort definitivt, och läs INTE.

Igår skrev jag att Ida skulle definitivt till skolan, idag lyder det att hon inte ska till skolan. Hon blev varm igen på eftermiddagen igår.. Så man kan säga att helgen har startat. Och JAG har blivit sjuk nu! Jag vet inte sist jag var sjuk, men jag har drabbats ganska lindrigt ändå. Lite snuvig och raspig i halsen och det känns som om det är borta efter helgen. :) Så med det kan jag inte ställa mig på crosstrainern idag och under hela helgen, man ska ju inte träna när man har en infektion i kroppen.. Jag längtar till jag får det igen! Det känns så bra och jag är glad att jag köpte denna underbara skapelse!

Jag har blivit beroende av Bollnäs Vaniljfil! Känner ni till den? Och med grymma flingor till får du frukosten to die for! Jag köpte Paulúns Superflingor - Tranbär och dinkelflingor! Tummen upp, inget tillsatt socker och så innehåller de förstås dinkel. Jag har slutat äta vitt/mjukt bröd och ska jag äta mackor så blir det knäckebröd istället. Det ska till många förändringar nu när jag vill se en förändring i kroppen! Det kommer nog ta några månader och det jag är ute efter är att bli mer "fast" i kroppen. Vi får väl se..




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0