God fortsättning!

Det blev en lugn nyårsafton för mig denna gång också! Med lugn så menar jag att det fanns knappt alkohol med i bilden eftersom jag hade barnen. Vi firade hemma hos John och vi lagade en typiskt nyårsmiddag, oxfilé med potatisgratäng, beasås och sallad. Kvällen förflöt sakta, speciellt för barnen eftersom dom inte kunde sluta fråga när vi skulle ut och skjuta raketer.. *s* Tjugo i tolv tog vi på oss ytterkläderna och begav oss ut i snöyran. Vi hittade en ganska lugn plats att skjuta från och barnen hade sina hörselkåpor på! Små öron skall skyddas! Är det bara jag som gråter vid tolvslaget? :D Jag blir så upprymd av alla fyrverkerier och så.. Ett nytt år står framför våra fötter och må detta år bli ännu bättre än föregående år! God fortsättning på er allihopa!
















Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0