Jag har världens modigaste dotter!

Vi var till Gröna Lund i förrgår och åkte karuseller hela dagen. Det var sjukt mycket folk och man fick köa minst en halvtimme till attraktionerna. Ida hade laddat hela dagen för att åka Vilda Musen. Jag avvaktade i hopp om att kön skulle minska men till slut så blev vi tvungna att ställa oss där ändå. Härliga 45 minuter det där.. Men till slut så! Ida var jätterädd och skrattade samtidigt och utbrast flera gånger att:
-Asså shit mamma! Jag dör! Jag dör! Shit! Jag dör!
Och sedan skrattade hon och gnydde samtidigt. Jag trodde nästan att hon aldrig mer skulle vilja åka eller ens titta på en berg-och dalbana men hon sa sig vilja åka Vilda Musen igen fast en annan gång. Strax efter ville hon prova Kvasten och vi kände då att vi kanske ska vänta till nästa år med det.. Hon hade baske mig åkt den annars och jag tror det hade blivit lite väl skrämmande.. :D Tur hade vi med vädret iallafall och halva Stockholm hade tänkt exakt samma tanke som oss den dagen.. "Det ser lovande ut med vädret, vi drar till Grönan!"



En bild säger mer än tusen ord..


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0