Sanning nummer 21. Ett annat ögonblick!

Tyckte att det kanske var på tiden att uppta alla dessa sanningar om mig själv då. Och vi har kommit fram till sanning nummer 21. Ett annat ögonblick! Ska vi ta ett dåligt ögonblick eller ett glatt ögonblick eller ett livsförändrande ögonblick..

Jag tror jag tar och berättar om den dagen då jag plötsligt insåg att jag bara blir äldre. Det var häromdagen innan läggdags. Jag stod och borstade håret i badrummet framför spegeln.. Plötsligt glimmar det till i håret! What the fuck?! Jag tittar lite närmare på spektaklet och inser till slut att jag har fått ett grått hårstrå!!! Jag drog bort det fortare än kvickt och annonserade åldrandets grymhet till John. Han bara flinade och frågade mig hur det känns... HUR DET KÄNNS??! Jo, det känns ju bra det här.. Jag är 28 år gammal och gråhårig. Någon som minns scenen från Sex And The City då Samantha upptäcker ett grått hårstrå på muffen? Hennes ord ringde i mitt huvud:

-If you pick one, three will come to the funeral!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0