Jo, men nu är det sista dagen!

Vilken otäck hosta Ida har haft i två dagar.. I förrgår hostade hon nästan konstant, igår lika så.. Hon var så trött av allt hostande att hon var säng- och soffliggande större delen av dagen.. Natten som var hostade hon något färre gånger och jag fick gå upp iallafall tre gånger för att ge henne vatten.. Idag hostar hon också men inte alls lika mycket eftersom hon blivit rosslig istället. Med andra ord håller det på att släppa och rethostan är inte kvar. Imorgon blir det skola och dagis för barnen och jag kan återvända till jobbet! Jag får sådan ångest, det är nog jobbigt att vara ensamstående mamma, nu går man konstant och oroar sig för att bli arbetslös just pga att man är en mamma också.. Som ni förstår så går barnen först.

Jag har funderat på det här med studier. Jag vill så gärna börja studera så småningom.. Barnmorska är ett återkommande förslag, men... Jag kan knappt titta på Johns självsprickor på hans fingrar utan att jag blir svimfärdig.. Hur ska det då gå med ett sargat underliv...? :D Det känns så svårt det här med vad jag ska bli när jag blir stor!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0