Bara ett par veckor kvar till semestern..

Ja, våran lilla semester inför semestern. En vecka på soliga och fantastiska Cypern! Vi ser verkligen fram emot detta och jag hoppas vi blir duktigt bortskämda med vädret detta år med. Jag minns när vi bokade resan oktober förra året och jag sa till John:
-Hjärtat, nu är det 33 veckor kvar tills vi åker!
Tiden går otroligt fort.

Igår efter att vi hade varit på husvisningen åkte vi hem och fixade till oss lite. Sedan åkte vi och hälsade på Johanna och Tobbe i Stockholm. Det såg så gulligt ut att läsa deras namn på ytterdörren.. Jag frågade Johanna hur det känns och hon såg så glad ut så.. :) En liten, mysig etta mitt i city, typ. Nära till precis allt! Johanna fyllde 24 år i fredags och vi köpte ett presentkort på Ikea, en flaska skumpa och ett grattis kort till henne. Johanna blev lite paff och givetvis glad över presentkortet! Tobbe var inte hemma för han höll på med den årliga KTH-paraden och skulle sedan vidare till en arrangerad fest med destination hemlig. Detta år hade bara en buss abonnerats, förra året hade en tunnelbanevagn abonnerats. Inte lika häftigt i år, inte..! :D

Idag sov vi väldigt länge, klev upp kvart i tolv goddamnit. Sufade in på hemnet och kollade upp hur stort lån vi kan ta inför ett hussköp och det gick hur bra som helst inför det underbara huset vi tittade på igår..! :) Drömmar, drömmer, hoppas..



Speak up!
tanja

Hej ska ni köpa hus?:)

2011-05-16 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0