Träning?

Ja, men visst! Igår kväll tog vi cyklarna ut och cyklade 1,1 mil.  För tre dagar sedan cyklade vi 1,0 mil. I morse sa jag till John att jag har en sådan sjuk energi i kroppen att jag bara måste ut och röra på mig! Det blev ytterligare 1,3 mil cyklade för oss idag. Och jag hoppas att det blir minst 2 mil imorgon. Vi får se vad våra bakdelar säger, eller rättare sagt underredet för min del.. Gör ju ont att sitta på en sadel sådär... :D Det finns inga genvägar gott folk. Rör på er och undvik skitmat! Jag har väldigt svårt för det sistnämnda.. Men jag väger upp det jag stoppar i mig med att röra på mig.. Undrar hur jag skulle se ut i kroppen om jag undvek ALLT som är dåligt...?

Gudars, så förälskad jag är i huset.. Vi och ett par till var det som kom och tittade.. Vi två var först dit och sist därifrån! :D Det skulle vara helt galet perfekt och underbart att bo där!



Bild lånad från Hemnet.se.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0