Det det när det gick! Och en gång var jag där två gånger.

Men visst är det skönt att måndagens arbetsdag snart är över. Och vet ni vad det bästa ääääär..? Mina bebisar kommer hem idag! Jag ska steka pannkakor till barnen och bara mysa och lyssna på barnens bubbel om allt och ingenting.. Jag känner mig hel! Det är fan hemskt att må så dåligt varannan vecka.. Jag mår dåligt när mina små inte är hos mig.. :( Nu har jag cirka 30 minuter kvar tills jag skall stämpla ut! Mammahjärtat längtar så enormt!

Igår körde vi nästan två timmar på gymmet, jag och min underbara karl. Det känns i kroppen idag kan jag säga. Vi var även dit en timme i lördags.. Men en sak som jag tycker är riktigt häftigt är att jag redan nu ser hur kroppen börjar förändras. Mina magrutor börjar bli lite mer framträdande, byxorna sitter inte åt lika tajt längre och igår klarade jag av 14 armhävningar på raken. Det är jävligt mycket för att vara mig. :D Förut ville jag bara vara smal, men nu ska jag ta mig fan komma i toppform och samtidigt hålla mig smal! Och den här känslan man får i kroppen när man inte kommer iväg till gymmet, typ rastlöshet och abstinens på en och samma gång...?! :) Tur man tycker om att träna. Och appen Shapeup, den är riktigt bra. Hjälper en att hålla motivationen och medvetenheten kan jag säga..!

För visst vet ni att kosten avgör 80 % av träningen?





Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0