Honeys! I´m back!

Jag bloggade från mobilen för några veckor sedan men den skitappen fungerar ju INTE! Jag tappade liksom känslan där för ett tag och dissade bloggen.. Men jag är ju som en boomerang, jag kommer tillbaka.

Ta mig fan, jag tror jag börjar bli beroende av träning! Det som får mig att snegla åt ordet besatt är att jag känner skillnad på kroppen, jag ser skillnad på kroppen och kläderna sitter annorlunda! Jag har egentligen inget behov av att gå ner i vikt, jag vill omvandla kärleksskilona till muskler istället och det börjar ta sin form. :) Jag har vilodag idag men jag har fått stoppa mig själv ett tiotal gånger från att gå ner till nedervåningen och ta på mig skorna och dra iväg till gymmet ändå! Jag fullkomligt längtar tills jag kommer iväg imorgon förmiddag igen! Sedan blir det vila på fredag och sedan på lördag och söndag kör vi igen. Jag har ju en trogen partner med mig, min habibi John! Alltid kul att ha någon som är engagerad att träna med. We sexy.

Snart kommer ju som bekant helgen igen och det är ingen vanlig helg, det är LÅNGHELG! Gymmet väntar, barnen kommer och sover över natten på fredagen och åker sedan till sin far igen, och så ska vi åka en sväng och shoppa i Stockholm på söndagen. Äta en härlig middag där kanske och sedan ta en promenad i Gamla stan.. Som vi gjorde på våran allra första dejt, jag och John.. Den kvällen var något kan jag säga.. My heart skipped a beat.. Och sedan dess äger han mitt hjärta. :)

I lördags sminkade jag Emilia och hennes vän Annika inför deras utgång med tjejerna. Det är så jäkla kul det där med att sminka..! Skulle kunna arbeta heltid all the time med det. Jag sminkade Jessie för någon månad sedan då hon skulle på mcklubbens fest och jag antar att hon hade en grym kväll. Iallafall av facebokkbilden att döma. ;-)

Jessie redo för ombyte och fest!





Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0