Behöver inhandla det sista idag!

Det råder nog kaos redan idag på stan och jag vill verkligen inte åka ner dit med två surmulna barn. Det stämmer nog det där om "små barn - små problem, stora barn - stora problem"! Jösses säger jag bara, hur blir det sen?
Det är tur att internethandel finns för att när jag tänker tillbaka till när jag var liten så var det något så grönjävligt med folk nere på stan innan jul! Kanske det är något färre idag jämfört med förr men för mig är det ändå för mycket. Det händer något med mig när jag vistas i större folksamlingar, det blir jobbigt. Värre är det med små utrymmen och mycket folk. Mitt huvud stängs av och jag vill bara ta mig därifrån.

Tillbaka till julklapperiet så måste jag säga att det allra roligaste är att köpa och slå in julklappar!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0