Julafton nr.2 är över!

Och vilken julafton det blev då! Började lugnt och fint med glögg, mat och paketöppning. Jag fick väldigt många julklappar i år och jag är jätteglad för varenda en av dom! John fick bland annat Trivial Pursuit i julklapp av mig, den nya upplagan. Emilia visste inte ens vad det var för spel typ! Genast packade vi upp och dukade ut spelplanen. Efter fyra och en halvtimmes spelande och många groggar och ett utökat sällskap av bland annat min bror så vann John! :-D Det var kul och klockan halv tre eller nåt på natten sa vi godnatt! En lite annorlunda julafton mot vad jag normalt är van vid. :-)

Och i augusti åker vi två veckor till detta paradis, en av mina julklappar till John:


Speak up!
Johanna

Sorry att jag ditchade er. Var så himla trött och hade precis myst ner mig i sängen med mjukisbyxor när du hörde av dig. :P Men ni verkade ju ha ganska skoj ändå ;)

2012-12-25 @ 15:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0