Så var julafton nr.1 över..

Idag firade vi julafton med Ida och Robin. Det var så sjukt många julklappar under granen och nu är det ganska så glest under granen! Glada och nöjda barn var det minsann! Vi hade lagat så mycket mat också att jag inte behöver göra en så värst stor ansträngning imorgon!
Jag åkte och lämnade barnen till deras pappa nu på kvällen, känns så konstigt att ha en jul utan barnen och än värre är det med nyårsafton då jag aldrig varit utan barnen då heller! Märkligt det där med livet.. Så mycket smärta man skall genomlida och för vadå..? Vad man än gör får man smärta som belöning. Det spelar ingen roll vart du än står med bägge fötterna, du förblir ta mig sjutton halt ändå.
Cheer Up Mervi, julafton nr.2 väntar imorgon..


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0