Vab då. Alltid ska det vara något!

Jag vill verkligen inte vabba idag. Idag skulle ju vara min sista arbetsdag för i år! Semestervecka väntar för mig nästa vecka och det är en del att stå i då. Inhandla mat till julafton 1 (23 dec) och julafton 2 (24 dec). Eventuellt pynta lite mer här hemma, knappt vi har något uppe nu. Mange klagade på att det var dåligt pyntat förra helgen! :D Och så ska jag träna också och på onsdagen ska jag och syrran gå på Stone Sour! Hell yeah!

Igår lussade Robin för oss. Barnen var riktigt duktiga och det här var ett riktigt bra koreograferat och organiserat lussetåg!


Speak up!
Anonym

Fläskigt med pynt ska det va

2012-12-14 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0