Väntar på jul!

Så har vi kommit hem från barnens julavslutning. Nu är det en längre tids ledighet som väntar! Jag har ju förstås haft semester i en vecka redan.. På söndag firar vi julafton nr.1 för att barnen flyger till Luleå på julaftonsmorgon med sin far. Och jag firar julafton nr.2 med John och döttrarna samt Johns mamma på självaste julafton. Jag har värsta julklappen till John! :-D Mina barn är redan bortskämda med det mesta och tur att barnen är i en lägre ålder fortfarande då det är lätt att göra dem glada! :-) Bra är väl att man sparar pengar till barnens tonårstid också.. Där snackar vi kommande brännande hål i plånboken..! *haha*


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0