Det börjar ta sin form..

Badrummet står klart, det är bara det nya badkaret samt badrumsskåpet som skall sättas på plats. Med andra ord är det Telge B vi väntar på. De nya bänkskivorna anlände idag och dessutom så har glasmästarna varit på plats och gjort sitt. Det som väntar oss nu när nya köksluckor! Yayy! Dessutom så har jag och John flera dagars arbete framför oss i köket med att på något sätt få bort det gamla kaklet utan att skita ner för mycket. Det är ju härliga gipsväggar som lurar bakom det smaklösa eländet. Nya gipsskivor blir garanterat inhandlat och det är väl lika bra det. John köpte kaklet idag också.. Snart, snaaaaaaart är allting klart. Sedan väntar ju det utvändiga så som gräsmatta och planteringar och att måla om förrådet... Om drygt sex veckor är det inflytt! Jag fick semester beviljat för den stora händelsen.

Jag har tackat ja till ett uppdrag på arbetet. Jag får ju inte skriva för mycket ingående och detaljerat om vad som sker inom grindarna här men jag har surfat på känslan ÅNGEST i några dagar nu. Jag hoppas jag klarar av uppgiften väl, jag har redan nog att tänka på och nu detta också. Imorgon börjar första steget.

Bilder, ja.. Dom kommer lite senare då. Jag sitter på jobbet. :D Slutar om tre timmar och 50 minuter, men vem räknar...?

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0