Välkommen Måndag!

Jag känner mig inte så taggad idag eftersom jag kommer att ha kurs i sisådär tio timmar totalt. Och ännu fler kurser tisdag, onsdag och torsdag. Men det positiva är att jag kommer att sluta tidigare tisdag, onsdag och torsdag. Jag behöver inte jobba kväll men får ersättning för det ändå. That´s what I call nice.

Igår eftermiddag pinnade jag och barnen iväg till radhuset för att hålla John och Emilia sällskap. John satte kaklet igår och det behövs fogas och silikonas och sedan är det klart. Då är det tapetseringen kvar i köket och måla taket. Mindre än fem veckor kvar till flytt! Barnen längtar och vill veta hur många dagar det är kvar hela tiden. :D Jag har aldrig bott i radhus tidigare så det kommer bli najs. Jag slipper höra grannen sitta och skita klockan halv sex på morgonen..... Härlig väckarklocka det där..



Speak up!
Mia

Tack för dina kloka uppmuntrande ord=)!!!Det behövs alltid!!!Jag hållr absolut med dej..!Man ska gå upp i vikt när man är gravid..det jobbiga för mej är bara att alla säger att dom tror att jag inte kommer gå upp så mkt och då känner jag typ pressen att Inte göra de!!haha sjukt!Ska släppa de!Jag äter och mår bra..och bebben med=) Det är huvudsaken!!Jag älskar oxså att vara gravid!!Mysigaste känslan ever!!!

2012-02-06 @ 06:22:23
URL: http://miahh.blogg.se/
Mervi

Återigen kan man fråga sig varför det varenda gång allmänt skall diskuteras vikt vid en graviditet? Må bra Mia, ät precis det du vill äta (och får!) och kilona försvinner så småningom. Du får andra prioriteringar efter att barnet är fött. Du är en klok, vacker och fin mamma oavsett extrakilon eller inte. Fokusera på dig och barnet och amningen så sköter sig resten självt. :) Det är en skräck att höra om en del rökande gravida kvinnor och varför dem inte slutat röka. Jo, för att dom inte vill gå upp i vikt..! Och det är värt att utsätta sitt barn i magen för alla möjliga missbildningar och hjärnskador.. Som sagt, helt sjukt att man inte får ha sin graviditet och kroppsbild ifred.

2012-02-10 @ 16:44:33
Mia

Det där såg ju super ut!!Måste beställa hem shampon och balsam snart så då ska jag även klicka hem en sådan där!!Tack för tipset=)!! och ha en underbar alla hjärtans dag du me=) kram

2012-02-14 @ 21:05:45
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0