Farväl.


Förra helgen drog jag på mig en jobbig förkylning, den liksom luddade till mitt huvud rejält och inte kändes det bättre av att jag skulle flyttstäda min lägenhet heller. En halvtimme in på städandet fick jag nog och blev upprörd.. Jag vet inte vad jag hade gjort om inte min finis John hade funnits där! Men vi fick fasen ordning på lägenheten och den blev skiiiiiinande ren. Jag gick och oroade mig för att besiktningsmannen skulle hitta smuts någonstans eller att han ansåg att fönstrena inte var putsade etc.. Gissa hur lång tid besiktningen tog i måndags då? Halva lördagen höll jag och John på med att putsa och damma och torka och dammsuga: besiktningen tog max tre minuter. Och utan anmärkningar. Skönt om inte annat förstås men jag tror vi gjorde av med för mycket onödig energi där. Och idag lämnade jag in alla nycklarna och med det har jag tagit farväl av vad som kom att bli den viktigaste och mest minnesvärda lägenheten i mitt liv. Jag minns hur jag kände mig när jag stod där i vardagsrumsfönstret sent en sommarkväll när jag samma dag fått nycklarna.. Jag hade fått mitt liv, min frihet och min person tillbaka.. Jag skrattade och grät på en och samma gång när jag insåg allvaret och att jag äntligen hade lyckats. Och livet har skjutit i höjden sedan dess och det går uppåt forfarande. Idag lever jag, Ida och Robin ett stillsamt liv tillsammans med John och hans döttrar i ett radhus!
Vi, hela familjen, har en fantastiskt skön resa i sommar att se fram emot, nästa vecka har vi fest här hemma för John som fyller 40 år, jag fyller 30 år i augusti och då flyr jag och John utomlands en vecka och bara njuter av vårat Sunrise Beach Hotel. Tydligen är det ännu varmare i augusti då! Jag misstänker att vi kommer vara duktigt solbrända efter tvåå tätt inpå utlandsresor, bägge till Cypern.. *haha* Jag är sjukt frälst i Cypern, jag rekommenderar er alla att åka dit. Speciellt till Sunrise Beach Hotel i Fig Tree Bay! Man känner sig duktigt bortskämd där. *ÄLSKAR* Om jag får bestämma så återvänder vi två dit år efter år och bara njuter av livet... ;-)



Speak up!
Mia

Så glad för din skull med allt ditt liv=)..Lycka är inte att ta förgivet!

2012-04-02 @ 18:47:43
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0