Kläderna är på iallafall!

Jag slog upp mina blå strax innan klockan 09.00 imorse och tog på mig träningskläderna. Sedan gick jag ner till hallen för att ta på mig skorna samtidigt som jag ringer min habibi. Han meddelar då att han kommer hem på lunchen! Ändrade planer för min del då jag åker och handlar sallad istället för att åka till gymmet. Älskling kommer hem och äter kycklingsallad med mig och sedan satt vi och solade på verandan. John åkte precis iväg för att arbeta igen och jag fastnade här ute på verandan. Det blir inget gymmande för min del idag, jag solar istället! Måste ju ta tillvara på en sån här fin dag! Men träningskläderna är på iallafall. Alltid nåt'.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0