Det gick inte så bra.

Jag var inställd på att jobba idag men när klockan ringde så kände jag mig inte alls i form. Gårdagen kändes mitt huvud som om det stoppats med bomull och jag var off.. Jag till och med sov som en gris på eftermiddagen då John och hans döttrar åkte och firades hans mor. Jag vågade inte följa med ifall jag skulle smitta.. Idag är det oförändrat och jag hoppas på att jag är på jobbet imorgon igen! Man förlorar ju pengar men samtidigt är det ju jävligt irriterande med sjuka personer på jobbet som smittar vidare.. Så, ja. Det är så här och det är ju bara pengar. Hälsan är viktigare eller vad säger ni?

Idag kommer mina älskade kottar hem! Äntligen!! <3


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0