Gym avklarat!

Vi vaknade klockan 06.00 idag! Wtf!? Lika bra att hålla sig vaken och invänta gymmet till 09.00 då dom öppnar! Sagt och gjort, vi köttade triceps och rygg idag! Jag tänkte börja fota övningarna vi gör men självklart behövde ju mobilen laddas. Vi börjar fota imorgon! :-)
Jag kunde inte låta bli nya proteinet jag köpte häromdagen, Päron/Vanilj! Jag blandade ihop två shakers med 4 dl mjölk i vardera och ställde sedan dessa i kylen. Där fick dom stå och marineras till vi kom hem igen! Kan säga att det smakade ljuvligt! Vi åkte sedan iväg och mötte upp Johns vän Mange och spanade på en båge, en Ducati Monster. Har jag nämnt det kanske, John skall köpa båge och ta MCkort! :-)

Lördag! <3



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0