Nej. Jo. Neeej. Okej då. Jo!

Så kan man sammanfatta denna morgonens kampande med mig själv och mitt psyke. Jag blev väckt kring sjusnåret av att sovrumsdörren slog pga korsdrag.. Vad känner man vid ett sådant tillfälle liksom? Det är inte kärlek iallafall. Jag har en till stor kärlek i livet dvs träning (no shit??) och det är ibland det första jag tänker på när jag vaknar! Idag var det dock en förbannelse som kastades över sovrumsdörren först. När irritationen lagt sig kom träningstankarna som på beställning. Nej. Jo. Nej. Okej, jag är hemma. Träna! Nej. Går på muggen och ser träningskläderna. Det är kört. Jag åker och tränar och befinner mig på gymmet 07:45. :-) Ben och biceps fick pisk idag!
Nu är jag hemma igen och skall förbereda lunchen. Linn kommer hit snart och skall ut på en 90 min PW med mig. Hon var så rolig igår, hon kommer in till mig i Röd Zon och konstaterar bestämt att vi ska till Dalgatan idag. Hon ska börja dricka protein och röra på sig mer! Klockan 12.00 öppnar Putte till proteinhimlen!
Eftersom hon var så bestämd över förändring ja, då är det ju lika bra att hon hakar på de dagar då jag går PWs. :D

Fredaaaaaaag imorgon!


Speak up!
Syrran

Kan inte du skriva vad du gör för övningar. Skulle vara kul att se vad vi tränar olika :)

2013-04-25 @ 16:31:16
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0