A New Beginning..

With the exact same bullshit. Ja, samma skit fast i en annan utstyrsel. Får inte ni sådana dagar då ni bara vill skrika rakt ut för att sedan hiva ner skiten från bordet ner på golvet och säga att nu i helvete får det vara nog?! 
Som Natascha sa: 

-Visst är det konstigt att människor som inte längre är i ens närhet fortfarande kan förpesta allas tillvaro?

Tål att funderas på..

För övrigt svalde jag taggtråd hela kvällen igår på jobbet, trodde jag skulle må så pass uselt idag att jag måste stanna hemma. Som tur var blev det inte riktigt så, jag skall bara ha en asgrym lön i januari! Mycket övertid och löneförhöjning tackar vi för! Idag har taggtråden gått över till ludd i huvudet och seghet istället. Det är riktigt obehagligt när det gör så ont att svälja.. 

Surfade lite bilar denna morgon.. Absolut kan jag tänka mig en Ford Mustang från sena 60-talet och också denna: 



Bilden kunde ju ha varit snäppet bättre men ni får nöja er med en skärmdump.
Storvinsten, vart i helvete är du? Jag har väntat tillräckligt länge nu! :-D 

Livet är till för att levas och du lever inte bara en gång, du dör bara en gång. Så se till att leva om och om igen! 






Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0