Gött! Let's put that a$$ to work!

Det är snart dags för ett av mina största glädjeämnen i livet: Gymma!

Barnen ska röja hos mormor medan jag och John köttar på gymmet. Har tappat lite sedan magsjukan och jag vet inte riktigt varför jag får panik över det. Jag kan ju faktiskt trösta mig med att vi har en grymt härlig vår och sommar fylld med massor av träning och hälsosam mat framför oss. Jag ser mycket fram emot alla springturer i Central Park bland annat! Något jag däremot behöver inse är att jag knappast kommer bli så mycket lättare i kroppsvikt eftersom jag kommer bygga massor av muskler, snudd inpå bodyfitness! Då väger du 60 kg plus i bara muskler typ och är ändå smal. Okej, jag ska inte bli en biffig kvinna a la Gladiator men jag strävar efter att minska det lilla fettet jag har på kroppen och bli tajtare med synliga snygga muskler här och där. Fan, kan Vanja 75 år bli så där grymt fit så kan jag! Och jag ska förbli så också! Jag ska leva till jag är minst 100 år gammal. Wish me luck! :-D Hellre 60 kilo muskler och tajt än 55 kilo och fläskig. *yep* Vad kan det vara kvar, ett år kanske? Så länge träning och hälsosam kost är din livsstil så lyckas du med allt! Det finns liksom inga misslyckanden. Mål som "Beach 2013" är oftast dömt att misslyckas för att vad gör du efter "Beach 2013" då?
Same shit all over again.

"Bli inte besviken över de resultat du aldrig fick på grund av arbetet du aldrig gjorde."

Där har ni mantrat som pushar mig till det yttersta i gymmet. Och det funkar!




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0