Soffläge och extensions!

Ja visst! Det är fredag och jag är duktigt trött efter denna vecka. Inte fysiskt men psykiskt..! Energitjuvar borde det vara förbjudet att dom ens existerar. Men man kommer tyvärr aldrig ifrån dom.. Så det är väl skönt att vara hemma.

Teresa kom hit idag för att ta ur sina extensions, hon har ju haft dom i fyra månader typ! Det var en elaka tova som fick redas ut men det gick väldigt, väldigt bra! Nu ska hon färga håret och så blir det att sätta i nytt! Eventuellt skall hennes syster sätta i också. Systern tyckte att Teresas extension var jättefin och snyggt gjort. Såklart. ;-) Jag är lika självsäker som kycklingkocken nu:
-Det är ju jag som har gjort den.
Jag har en förkärlek till sådant och jag ger mig inte förrän det är perfekt! Sån är jag bara. Så ni kan känna er trygga med att anlita mig till eran hårförlängning! Jag är så himla sugen på att göra en själv men jag vet ju inte ens vilken hårfärg jag vill ha. Tål att funderas på ett tag till.

Ett stort tips till er som beställer nail hair extensions till en hårförlängning (som utförs hos mig): köp håret från www.hårbutik.se! Du får otroligt bra kvalité på håret och fästena sitter sjukt bra och det är väldigt lätt att arbeta med fästena när de skall sättas på plats!



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0