Året 2013.

Så var det första dagen på året 2013! Gårdagens firande blev ganska så lugnt. Vi promenerade ner på stan klockan 23.00 för att sluta upp med Jörgen och co hemma hos Micke. Efter en stund kom det två hundar dit också. En chihuahua och en Amstaff! Happyfejs för mig eftersom vi inte kan ha varken hund eller katt som husdjur. Fick ju klappa och gosa! Djur gör mig glad. Ibland är nog djur till och med snällare än människan.

Idag är också första dagen på min deff. Jag blev så inspirerad av min kära syster som deffat ner sig duktigt! Vi får se hur det går, jag som älskar allt onyttigt som finns! Alkohol däremot kommer jag låta bli med enkelhet eftersom jag inte finner någon mening med att dricka alkohol överhuvudtaget. Visst, lullig och löjligt glad blir man men priset man betalar är inte värt det. Ännu gladare är jag över att John delar samma mening gällande alkohol. Nästa gång vi dricker något blir nog i New York! :-)


God fortsättning allesammans!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0