Benpasset from hell idag!

Idag slutade jag jobba strax innan tolv. Eftersom Ida och Robin slutar kvart över ett så passade jag på att glida förbi gymmet för att mörda benen. Och jag lyckades med det minsann. Tunga benspark, tungt som fan på benpress och knäböj och 2 km på löparbandet med 9 graders lutning blev resultatet. Lite förvånad tyckte jag allt att jag var när jag inte kände att benen var särskilt slutkörda. Trodde jag ja.. När jag skulle gå ner till omklädningsrummet så vek sig benen totalt i trappan och jag fick hänga mig i räcket! That's what I'm talking about! Positivt överraskad blev jag över att benen var så slutkörda! Det tog tid att ta sig ner och utomhus var det ännu fler trappor att ta sig ner för och jag småfnissade åt hur löjlig jag måste sett ut! Och köra bil? Vilket äventyr! Haha!

Stay The Same Or Train Insane! <3

Och det går bra som fan med deffen! Har inte vägt mig och funderar på att låta bli tills 1 februari. Men jag börjar ana en mer hård siluett.. ;-) Rumpan har dock plattat till sig, så den behöver lite mer fokus i fortsättningen! Två och en halv månad kvar, och jag lär väl fortsätta med denna kost för att magen mår så sjukt bättre utan kolhydrater och speciellt utan socker! Mycket frukt och grönt, lax och kyckling så är grejen biff!
No probs!


Speak up!
Johanna

Jag körde stenhårt på kyckling och fisk jag med (kycklingfärs till allt)! Och viltkött, men det är ju lite svårare att få tag på nu när man mist kontakten för det.

För rumpan är utfall the way to go :D Och vid benböj (med skivstång, vet ej hur det funkar i maskin) kan du lägga vikt på utsidan av fötterna när du pressar upp samtidigt som du har hela foten i marken, då känner man ordentligt i rumpan :DD

2013-01-11 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0