Idag igen..?!

Receptionisten fick nog ångest av att se mig och John kliva in för att gymma även idag. Tredje dagen på raken hon tar emot oss! Hon ursäktade sig själv med att hon är lat som inte orkar alls..
Låt er inte nedslås av personer som är målinriktade och disciplinerade, vad säger att du inte kan träna fyra- fem dagar i veckan? Det är bara du som hindrar dig själv när det kommer till drömmar, mål, intressen, din glädje osv. Större delen av mitt liv har jag fått höra att jag inte kan göra si eller så, det går inte osv.. Watch me! Säger jag och gör det jag vill. Numera. ;-)
Mamma kom över nu på kvällskvisten för att ta ur sina extensions, hon har haft dom i tre månader redan! Tiden går fort hörrni! Nu ska hon vila håret lite, färga det och göra inpackningar. Sedan sätter vi i nytt! Vi får se hur det blir för Michaela nu på fredag, om hennes boyfriend kunde skjutsa henne eller inte. Då ska hon göra en förlängning hos mig. :-)





Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0