Mitt matschema för deff:

Frukost: Havregrynsgröt med 1 dl mjölk och duktigt med kanel. 1 kokt ägg.

Lunch: 1 stekt kycklingfilé med en halv avokado och skurna grönsaker, ej morötter. Eventuellt keso istället för potatis/ris/pasta.

Mellanmål: 1 burk 250 gram Kesella 1 % med en skvätt Fun Light. 1 Falu Rågrut med 2 skivor påläggskalkon och Lätta.

Middag: Lax/Kyckling/tonfiskburk med en halv avokado och skurna grönsaker. Eventuellt keso istället för potatis/ris/pasta.

Nattprotein: Milk and whey med 4 dl mjölk. Har jag tränat under dagen är Kesella mitt nattprotein istället och Milk and whey mitt mellanmål.

Behöver inte gå hungrig och jag mår skitbra! Jag äter protein i massor och tack vare appen Shape Up så ser jag exakt hur jag ligger till kalorimäsdigt osv. Jag tränar styrka fyra ggr i veckan och kondition 6 ggr i veckan och äter denna kost i två och en halv månad framöver. Sen får vi se om det blev någon skillnad på denna kropp! :-) Om inte så fortsätter jag ändå, jag mår ju så jäkla fantastiskt bra!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0