Negativ energi!!!

Vart man än vänder sig så är det neggomänniskor med skitinställning alltså! Dagen började så bra men drogs sakta ner av en dålig och negativ energi. Det fullkomligt suger musten ur en. Verkligen.

Ikväll ska jag tugga chilinötter, alltid nåt att glädjas åt! :-) Jag får börja om med positiv framing, kvart i sex imorse stod jag och åt min havregrynsgröt med mjölk och kanel och föreställde mig en positiv dag med en positiv inställning! Och mycket riktigt kände jag mig så glad och det märktes nog på jobbet också! :-) Härligt att vara glad ju! Det farliga är människor som blir provocerade av glada människor, där är det något helt fucking fel. Men.. Man kommer inte ifrån dom hur man än gör. Och det beror nog inte heller på att vi bor i Sverige. Här är ju folk duktigt avundsjuka och missunnsamma. Allt svider i ögonen vare sig du gör rätt eller fel, är glad eller butter, duktig eller mindre bra osv. Jävla Jante!

Chilinötter, ja..


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0