Virus, virus, virus!

Dra åt skogen så utslagen jag är.. Jag var tapper igår och trodde vi skulle åka till badhuset idag men nej.. Jag vill inte erkänna för mig själv att vi är sjuka! I fredags jobbade John hela dagen trots magsmärtor och onormal trötthet. Och jag kände mig bara allmänt trött sådär.. Framåt kvällen blir jag sjukt trött och illamående och somnar på soffan innan Gladiatorerna. Som en handvändning bara. Och magen gör ont i höjd med magsäcken typ.. Vrider om som en kniv. Det känns också som om magen stannat upp och bara bubblar och jäser. Mår illa men kan inte kräkas, och inget åt det andra hållet heller.. Och som grädde på moset så är jag yr som fan! Och så höll det på igår och är likadant idag.. Och när jag tänker tillbaka till tidigare i veckan då Ida var dålig natten mot tisdag så är det ganska uppenbart för mig nu; Ida var faktiskt väldigt dålig och vi som trodde att det typ berodde på äppeljuicen hon druckit kvällen innan.. Hon ville gå till skolan på onsdag men hon var väldigt trött. Att hon orkade ens är ju otroligt. Denna trötthet som råder i kroppen är väldigt obehaglig och för att inte tala om yrseln! Jag skrev en tråd i familjeliv och ville veta vaaad detta är och om det är fler som har just dessa symptom och visst var det det! Utbrett i hela landet och det är personer som har svimmat av flera gånger dessutom! Jag har varit på gränsen att svimma flera gånger.. Uscha! Jag hoppas jag är frisk till imorgon för att jag vill återgå till jobbet och min träning.. :-)


Speak up!
Anonym

Jag är också yr, har varit de i nån vecka.. Dessutom har ja här i dagarna varit magsjuk :S
Skit läskigt med yrseln. Ja har varit när att ramla flera gånger när ja håller i Vilgot :S

2013-01-27 @ 14:08:23
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0