Planka!

Jag minns för ett år sedan då jag höll på att krokna totalt av att "planka" i typ 30 sekunder! Att klara av plankan i en minut kändes omöjligt. Jag har sedan dess kört intervaller planka med en Tabatatimer. Idag slog tanken mig att jag inte har testat att stå planka så länge jag orkar. Så jag testade. Jag grejade 3 minuter med mycket krafter kvar samt så slutade jag för att det blev trist då jag inte blev trött! *hahaha* Så visst sjutton har jag blivit starkare även i coren! Jag kör plankan varje dag och sidoplanka med hantel så det blir ostabilitet. Mycket bra för formen. ;-)

Magen har minskat och omformats sedan januari, synd bara att jag fortfarande är svag för godsaker! :D


Speak up!
Hanna

Ojjj va fin mage du har :) Jag vill oxåååå hjälp mig :)

2013-03-12 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0