Fantastiska ledighet!

Älskar att vara ledig! Vem gör inte det liksom..? ;-)
Idag gick vi en långpromenad på 1h 45 min innan frukosten, gäller väl att ligga i nu så man slipper bada i vassen. Men tror ni att jag någonsin badat i vassen eller? Har inte varit så brydd direkt, men det som är nu för mig är att minska andelen kroppsfett något. Mer och större muskler tillsammans med kroppsfett ger ju en bitig kvinna. Inte riktigt optimalt för min del kan jag tycka. :D Jaja, det målet som jag siktar på tar flera, flera år att uppnå, vi snackar riktigt vältränad kropp! Ni vet ju vad som sägs: Skinny girls look good in clothes.. Fit girls look good naaaaaaaked! :D Hahaha!

Snart dags att starta grillen, det blir det vanliga - marinerad kycklingfilé och fläskfilé! Massor med sallad! Gaaaah, hungrig! Vi cyklade 1,2 mil nyss också..! Duktiga vi, jag är glad att John gärna rör på sig och tar hand om sig själv! Det blir så mycket lättare med allt då!

Här skall Ida och Robin åka Kvasten! Mitt mammahjärta hade panik och gissa om jag blev rejält överraskad när barnen ville åka igen och igen!! :O


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0